Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás / Walking Disaster

Sorozat: Gyönyörű Sorscsapás 2
Fülszöveg:
Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni? Travis Maddox két dolgot őrzött meg az anyja halálos ágyán mondott szavaiból: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj! A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti. Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogy látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön.
Véleményem:
Ezt a részt is régen olvastam, de megmaradt bennem, mert nagyon tetszett! Azt előző rész a Gyönyörű sorscsapás egyből kedvenc lett, de ha lehet ilyet mondani, ez még annál is jobban tetszett! Itt Travis meséli el ő hogyan élte meg a történteket. Imádok a pasik fejébe belelátni! Bár jobban szeretem, ha egy könyv váltott nézőpontban íródik, de ezzel a könyvvel így sem volt semmi baj! Imádtam minden sorát, és Travist nagyon megszerettem! :) Travis.... *sóhaj* Szerettem a gondolatait olvasni, hogyan vélekedett Abbyről, hogyan érzett iránta... Néha egyszerűen olvadoztam! :)
"Te vagy az otthonom."
Abban a pillanatban tudtam, amikor megláttalak, hogy van benned valami, amire szükségem van. Most derült ki, hogy mégsem benned van. Csak te vagy az, akire szükségem van."
Amikor a jövőmet látom magam előtt, téged látlak."
Azért volt néhány vicces rész is benne, ami megnevettetett:
Aznap, amikor megjelentél a családfánkon, le akartam vágni azt az ágat."
Amikor azt hiszem, már nem lehetsz őrültebb, olyasmit teszel, amiből arra következtetek, hogy rég megértél a diliházra."
A vége pedig nagyon jóra sikerült! Igaz az első rész, már egy teljes történet, és nem feltétlenül igényelt volna még egy könyvet, de nagyon jó, hogy az írónő megírta! Akinek tetszett az első rész annak nagyon melegen ajánlom a Veszedelmes Sorscsapást is! 
Értékelés:

Idézetek:
"Minden házassági évforduló győzelem volt, egy feltartott középső ujj a világnak, mindazoknak, akik úgy gondolták, nem lesz tartós a kapcsolatunk. Abby megszelídített, a házasság megkomolyított, és amikor aztán apa lettem, az egész világnézetem megváltozott."
Abby előtt sosem voltam szerelmes, és azóta senki se keltette fel akár a kíváncsiságomat sem. Az életem volt az az asszony, aki most előttem állt, és a közösen teremtett családunk."

0 Megjegyzések