Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás / Beautiful Disaster

Sorozat: Gyönyörű sorscsapás 1 
Fülszöveg:
Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik. 
Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer. 
Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?

Véleményem:
Az értékelés elején leszögezném, hogy a könyvet már régen olvastam (még 2013-ban), csak most fejeztem be a Gyönyörű megváltás című könyvet és gondoltam jobb lenne, ha egyben lenne fenn a sorozat a blogon. Ha újraolvasom a sorozatot-mert tuti, hogy újra fogom olvasni-bővebb értékelést is írok a könyvről.
Ez a könyv nagyon-nagyon tetszett. Egyszerűen nem tudtam letenni. Olvastatta magát. Tipikus példája azoknak a történeteknek, ahol a 'rosszfiú' megváltozik egy lány miatt. Ki ne szeretné az ilyen történeteket! Szerintem mindenki odalenne egy olyan pasiért, aki csak érte változna meg, aki bárkit megkaphatna, de csak te kellenél neki!
Itt ez történt. A főszereplő Travis Maddox, aki szexi, tele tetoválásokkal, mindenki őt akaraja, és mindenkit megkap akit csak akar. A fősulin illegális bunyókban vesz rész, nagyon jó benne, ő a sztár. Egyik bunyó alkalmával meglát egy lányt, ő Abby, aki teljesen leveszi a lábáról. Minden célja, hogy megszerezze, de nem csak egyéjszakás kalandot akar. Először barátok lesznek, aztán fokozatosan alakul ki a kapcsolatuk.
"Tudod, miért akarlak? Nem tudtam, hogy elveszett voltam, míg te meg nem találtál. Nem tudtam, mi a magány, míg az első éjszakát nem töltöttem nélküled egyedül az ágyamban. Te vagy az egyetlen, aki tökéletes az életemben. Rád vártam, amióta csak élek, Galamb."
 "Tudom, hogy totál el vagyunk cseszve, oké? Ösztönösen cselekszem, indulatos vagyok, és te úgy fel tudsz bőszíteni, mint senki más. Az egyik pillanatban úgy viselkedsz, mintha gyűlölnél, a másikban szükséged van rám. Soha, semmit nem tudok úgy csinálni, ahogy kell, és nem érdemellek meg… de a francba is, szeretlek Abby! Jobban, mint az életben valaha is bárkit vagy bármit. Amikor mellettem vagy, nincs szükségem piára, vagy pénzre, vagy verekedésre, vagy egyéjszakás kalandokra… nincs szükségem másra, csak rád. Csakis rád gondolok. Csakis rólad ábrándozom. Te vagy, akit akarok."
Abby, nem akar komolyabb dolgot a Travis féle pasitól. De nem tudnak egymásnak ellenállni...
Nagyon szerettem olvasni arról, hogyan alakul ki a kapcsolatuk. 
Kedvenc lett!

Értékelés:


0 Megjegyzések