Sylvia Day: Melléd láncolva /Reflected in You

Sorozat: Crossfire 2.
Fülszöveg:
„Istenem… Sosem tudtam hozzászokni ehhez az archoz. Mindig hatott rám. A finoman metszett járomcsont, a sötét szemöldök, a sűrű pillájú kék szempár, és az a száj… Tökéletes vonalú, egyszerre érzéki és gonosz. Szerettem, amikor szexre csábítva mosolygott, és reszkettem, amikor vonallá keskenyedett. És amikor a testemhez ért, lángot vetettem.”
Gideon és Eva lebilincselő, vad kilengésekkel teli története folytatódik. Kapcsolatuk igazi „se veled, se nélküled” – bár szenvedélyesen szeretik egymást, a régről magukkal cipelt lelki sérülések és az egymás kizárólagos birtoklására törekvő elemi ösztönök minduntalan közéjük állnak.
Kísért a szörnyű múlt, a sebek túl mélyek… Elég egyetlen hibás döntés, és a szakítás immár végleges lehet.
Véleményem:
Egy nap alatt elolvastam! Megint! Már olvastam ezt a könyvet, tudtam mi lesz a nagy fordulat, de most is ugyanúgy lebilincselt mint amikor először olvastam! Egyszerűen nem tudtam letenni! Szerintem a sorozat legjobb része. Nagyon izgalmas volt! Egy érzelmi hullámvasúton utaztam. Nem értettem Gideont: egyszer odavolt Evaért, máskor pedig hűvös volt vele. Egyszer akarta, máskor eltaszította, aztán megint visszatért. *Grrr* 
Az írónő nagyon jól szemléltette mit élhet át egy nő, ha ilyen szuper pasija van, és aki titkolózik, más nőkkel mutatkozik, főleg az exével stb. Teljesen bele tudtam élni magam Eva helyzetébe. Gideon egyszerűen fantasztikus, romantikus pedig azt állítja, hogy nem. Amit tesz, amit mond....
nem csoda, hogy Eva nem tud ellenállni neki. Nagyon tetszik Gideon karakterében, hogy milyen irányító: egy hatalmas cég feje, okos, és mindent a kezében tart. Ez nagyon vonzó egy férfiban. Mindemellett rengeteg pénze van, így mindent megadhat Evanak, az állóképességéről nem is beszélve!
 (ezt most ne kérdőjelezzük meg, jó ez így) 
Ami nagyon tetszett ebben a részben, hogy Gideon másik oldalát is megismerhetjük. A fiatal, gondtalan srác is előbújik néha. Szórakozik, nevet, jól érzi magát. Imádtam!
Már régen olvastam a könyvet először és el is felejtettem mennyire Gideon függővé váltam!
Most megint ez a helyzet, nem is tudok normális értékelést írni, mert mennem kell folytatnom kell a következő résszel! 

Idézetek:
" Te vagy a legnagyobb kockázat, amit valaha is vállaltam (...) És a legnagyobb nyeremény is." ~ Gideon
"Te vagy minden, ami kell nekem, Eva. Nincs senki más. Soha nem lesz senki más." ~Gideon
 "Szívesebben veszekszem veled, angyalka, mint nevetek mással."~Gideon
A rémálmokkal az a baj, hogy nem tudsz felkészülni rájuk. Akkor csapnak le rád, amikor a legsebezhetőbb vagy, akkor döntenek romba, amikor teljesen védtelenül állsz. És nem mindig alvás közben jönnek."~Eva
"Az emberek túljutnak a szerelmen. Tudnak élni nélküle, tovább tudnak lépni. A szerelmet el lehet veszíteni, és újra megtalálni. De nálam nem ez a helyzet. Én nem élnélek túl."~Gideon

My Review:
I finished it one day! Again! I've already read this book, I knew what was going to happen, but now this book captivated me as the first time! I couldn't put it down! I was on an emotional roller coaster. I think it's the best book in the series. It was so exciting! I couldn't understand Gideon: one time he was so fond of Eva, he was head over heels in love, the other time he was so distant, so cold. One time he wanted her, the other time he kept his distance, then he came back *Grr*
The author perfectly illustrated how would feel a woman when his 'perfect' boyfriend had secrets, and spent his time with other women, especially with his ex. I can totally understand Eva, I can feel her situation. Gideon is fantastic: he told Eva he wasn't romantic,but he was. What he did, what he told.. It's not suprising that Eva can't resist him. I love Gideon's character because he is a strong leader: he is a huge company's manager, owner, smart and holds everything in his hands. This is so attractive in him. Besides this he has a lot of money, and he can give everything to Eva, not to mention his stamina!  ( don't question this, it's okay) 
I loved in this book, that we came to know Gideon's other side: the young carefree guy shows up sometimes. He has fun, has a good time, was laughing. I loved it! 
I read this book a long time ago, and I forgot that I became a Gideon-addict!  This time it's the same, I can't write a normal review, because I have to go and start reading the next book in the series! 


0 Megjegyzések