NYEREMÉNYJÁTÉK!

Sziasztok!

Ezt a nyereményjátékot már régóta tervezem. Először Karácsonykor szerettem volna kisorsolni egyik kedvenc könyvemet a követőim között, aztán ez elmaradt... Úgy ahogy az Újévi nyereményjáték is. Ennek több oka is volt. Egyrészt az ünnepek nagyon sűrűek voltak, emellett elkezdtük a házunk egyes szobáit mi magunk felújítani, egy kicsit dizájnosabbá tenni. 😊 Szó mi szó nem volt időm blogolni, olyan sokat sem olvastam. Mondjuk két gyerek és munka mellett nem jut sok időm az olvasásra, úgy mint régen. Éppen ezért a nyereményjáték időtartama most egy kicsit hosszabb lesz. Január 23. és február 13. között játszhattok, és a sorsolás február 14-én, Valentin napon lesz. 💓😉

Mi is a nyeremény? 
A nyeremény nem más, mint Mia Sheridan: Archer's Voice-Archer hangja című könyve. Tavaly év végén jelent meg a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában. Én a könyvet még 2 évvel ezelőtt olvastam, akkor nagy kedvenc lett! Alig vártam, hogy magyarul is a polcomon csücsüljön. 😊
Még a blog indulásakor írtam egy irinyó-pirinyó értékelést a könyvről (ITT találjátok), de ha újraolvasom a könyvet írok egy rendes értékelést is róla. 
De nem csak a könyvet kapja meg a szerencsés nyertes... Képzeljétek találtam a dedikált cuccaim között még egy, az írónő által dedikált könyvjelzőt is. Így ez is a nyeremény része!




Hogyan nyerhettek?
A nyereményjáték lebonyolítására segítségül hívtam a Rafflecopter dobozkát (Bár kislányom, Anna nagyon segíteni akart, ő akarta kihúzni a nyertes nevét, de így egyszerűbb lesz a sorsolás 😊).

1. Látogasd meg Facebook oldalam
2. Kövesd Instagram oldalam
3. Légy a blog rendszeres olvasója (A jobb oldalsó sávban találod )
4. A bejegyzés alá kommentben írd meg, melyik a kedvenc Mia Sheridan könyved.

Ez eddig egyszerű, igaz? 😊 Azért, hogy ne csak lájkolós, megosztós játék legyen, ezért lesz négy állomás, négy bejegyzés, amelyekben elrejtek egy-egy Mia Sheridan könyvcímet. Feladatotok, hogy megtaláljátok a címeket és a helyes megfejtést beírjátok a Rafflecopter dobozba. A bejegyzések pontos időpontját még nem tudom, de az új állomásokat majd mindig frissítem itt a blogon, ebben a bejegyzésben és a FB oldalon is. A FB oldal lájkolása nem kötelező, de ajánlott, ugyanis ott láthatjátok, hogy melyik bejegyzésekben kell majd keresgélnetek, illetve a nyertest is ott fogom majd közé tenni.

5-8. Az egyes állomások megfejtései

9. A nyereményjáték megosztása Facebook-on nem kötelező, de ha megosztjátok bónusz pontot kaptok. A rafflecopter megfelelő mezőjébe csak be kell másolnotok a megosztott bejegyzésetek linkjét. (Ahányszor megosztjátok annyi plusz eséllyel indultok a nyereményjátékban).

Egyik pont teljesítése se kötelező, ahány pontot teljesítetek annyi eséllyel indultok a nyereményért. 


a Rafflecopter giveaway



Állomások:

Szóval február 13. délig játszhattok, és február 14-én sorsolok. Csak magyarországi címre tudok postázni. A nyertes nevét Vivien olvasókuckója Facebook oldalán teszem közzé. A nyertesnek 48 óra áll rendelkezésére, hogy felvegye velem a kapcsolatot.

SOK SZERENCSÉT! 


31 Megjegyzések

  1. Az eddigi kedvencem pont az Archer hangja, de tervezem, hogy folytatom a sorozatot.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az én kedvencem a A Skorpió fullánkja című könyv ebből a sorozatból, Carson és Grace története nagyon magával ragadott.Köszönöm, hogy részt vehetek a nyereményjátékban.
    Turbucz Viktória

    VálaszTörlés
  3. Szia! Eddig még csak A Skorpió fullánkjával sikerült komolyabban megismerkednem, szóval eddig ez a kedvenc könyvem az írónőtől.
    Köszönöm ezt a fantasztikus nyereményjátékot!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Eddigi kedvencem az Archer's Voice volt az írónőtől.
    Köszi a játékot. :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Eddig nekem Mia Sheridan Leo című könyve visz mindent :)
    Köszönöm a játékot ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Az eddigi kedvencem A skorpió fullánkja volt az írónőtől.
    Köszönöm a lehetőséget! ^^

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nekem mondjuk mindig épp az adott könyv a kedvencem, de ami a legjobban megfogott az az Archer hangja. Annyira gyönyörű történet, imádom!
    Szóval nagyon köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Sajnos még egyetlen egy Mia Sheridan könyvet se olvastam még.De ajánlókat olvastam és azok nagyon jókat írtak.Rengeteg jó könyv jelenik meg és sajnos,csak a töredékét tudjuk elolvasni.

    VálaszTörlés
  9. Szia. Nekem személyes kedvencem az Archer hangja. Fantasztikus nyeremény lenne, köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  10. Halihó! Nekem a Stinger volt az egyik kedvencem. Klassz a blogod :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!! Nekem a Stinger a nagy kedvencem, de a Leo-t is nagyon szerettem! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nekem a Stinger volt a kedvencem, nagyon sok pozitívat hallottam az Acher voiceról, Koszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  13. Szia!Az a helyzet, hogy nagy szégyenemre még egyetlen könyvet sem olvastam Mia Sheridantől, viszont ezen a közeljövőben szeretnék változtatni :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Az én kedvenc könyvem Miatól a Leo volt, és itt a remek alkalom, hogy elolvassam az Archer hangját is. :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Az abszolút kedvenc könyvem A skorpió fullánkja volt.
    Köszönöm a lehetőséget :)
    Üdv: Mesi

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    A skorpió fullánkja volt az én kedvencem eddig :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Még nem volt szerencsém Mia Sheridantől olvasni. :)

    VálaszTörlés
  18. szia! Még nem volt alkalmam olvasni, de pótlom a hiányosságaimat :)

    VálaszTörlés
  19. Szia. Eddig az első három részt olvastam, abból Leo esélye a kedvencem.

    VálaszTörlés
  20. Szia :)
    Még egy könyvet sem olvastam tőle, így nem tudok kedvencet megnevezni, viszont kívánságlistásak :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    A Stinger a kedvencem.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Még egy könyvet sem olvastam tőle, de nagyon kiváncsi vagyok, hogy milyen stílusban ír. :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Köszi a lehetőséget. :-) A Skorpió fullánkja

    VálaszTörlés
  24. Szia, köszönet a játékért. Nagyon bízom a szerencsémben, mert még nincs kedvencem az írónőtől, mivel egy könyvét sem olvastam. Ez lenne az első! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok! Te vagy a nyertes! Kérlek írd meg üzenetben az elérhetőségedet, hogy postázhassam a nyereményed! :)

      Törlés
  25. Szia!
    Eddig a kedvencem a Leo volt.
    Köszönöm a játékot, nagyon szupi nyeremény! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia! :)
    Sajnos még nem olvastam az írónőtől, de mindenképpen szeretném majd elolvasni ezt a sorozatot! :)
    Köszi a játékot!
    Ydna

    VálaszTörlés
  27. Bár eddig még csak a Leo-t olvastam, az nagyon tetszett az írónőtől!:))
    Hálásan köszi a lehetőséget!:)
    Barby

    VálaszTörlés
  28. Szia! Eddig még nem olvastam az írótól könyvet, de a listámon van egy két könyve :) és köszönöm a lehetőséget a játékra.

    VálaszTörlés
  29. Szia! Még nem olvastam ettől az írótól ezért is lenne olyan jó nyerni. :)

    VálaszTörlés