REASONABLE DOUBT by Whitney G.

Blurb:
My cock has an appetite. 
A huge and very particular appetite: Blonde, curvy, and preferably not a fucking liar...(Although, that's a story for another day.) As a high profile lawyer, I don't have time to waste on relationships, so I fulfill my needs by anonymously chatting and sleeping with women I meet online. 
My rules are simple: One dinner. One night. No repeats. 
This is only casual sex. Nothing more. Nothing less. 
At least it was, until "Alyssa"...She was supposed to be a 27 year old lawyer, a book hoarder, and completely unattractive. She was supposed to be someone I shared law advice with late at night, someone I could trust with details of my weekly escapades. 
But then she came into my firm for an interview--a college-intern interview, and everything fucking changed...


My Review:

I LOVE, LOVE, LOVE this book! I read it for the second time, and I enjoyed reading it as much as the first time.
I love how Whitney writes. I absolutely fell in love with Andrew Hamilton! 💓
Andrew is a lawyer. He is smart, hot, cocky, arrogant and dirty-mouthed, sometimes he is an asshole, but I love him nonetheless. 😊 He had a rule: just casual sex, nothing more, nothing less. But everything changed when he started chatting with another "lawyer", Alyssa. They became friends even so they didn't meet in person, just online and they were talking on the phone almost every day. But everything changed, when Alyssa (aka Aubrey) went for an interview to Andrew's firm.... 
OMG!I loved the chemistry between them! I loved how Andrew wanted to stay away from her, but he failed several times. I loved to read about how Andrew fought against his feelings, and tried to stick with his rules: One dinner. One night. No repeats.
I liked Aubrey too. She was smart, but her dream was to become a ballerina. I loved to read about how she stood up for herself. She wasn't a naive, virgin girl. She was a woman. And I didn't feel the age difference between her and Andrew. I think they fit together.
When I first read the books, I was so shocked , because every book ends with a cliffhanger. There are a lot of secrets, a lot of twists in the story. And I loved it. I couldn't put it down.
I liked that the book was written in alternate POVs. And we could read about the past in Andrew's POV. After I became to know the past, I fell in love more with him. He became a totally different man, and I understood him. Life changed him. Understandable.
This book is one of my all time favorite books! And we can read it in Hungarian too soon!! I asked the Hungarian publisher, they are planning to publish this book/series in 2017! This is amazing news because I think this book is worth it, I think there will be a lot of Whitney G. fans in Hungary too! And I hope they will keep the original cover/covers, I love them! 💓

Értékelésem:
IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM ezt a könyvet! Most olvastam másodjára, de ugyanúgy élveztem, mint az először.
Nagyon tetszik, ahogy Whitney ír, és teljesen belezúgtam Andrew Hamiltonba!💓
Andrew ügyvéd. Okos, szexi, arrogáns, néha egy seggfej, de ennek ellenére szeretem! Van egy szabálya: csak egyéjszakás kalandok jöhetnek, se többet, se kevesebben nem akar. De minden megváltozik, amikor kapcsolatba kerül egy másik 'ügyvéddel', Alyssa-val. Bár személyesen nem találkoztak, barátok lettek, annak ellenére, hogy csak online beszélgetnek vagy  telefonon (szinte minden nap).  Végül minden megváltozott amikor Alyssa (azaz Aubrey) gyakornoki interjúra ment Andrew cégéhez...
Úr Isten! Imádtam a köztük lévő kémiát! Imádtam olvasni arról, hogy Andrew próbált távol maradni Aubrey-tól számos alkalommal, de sokszor elbukott. Nagyon jó volt arról olvasni, hogy Andrew harcolt az érzelmei ellen, és próbált ragaszkodni a szabályaihoz: Egy vacsora. Egy éjszaka. Nincs ismétlés.
Szerettem Aubrey-t is. Ő is okos volt, de az álma az volt hogy sikeres ballerina legyen. Tetszett, ahogy kiállt magáért. Nem egy naív szűz lányról beszélünk, ő már egy igazi nő volt. Tetszett, hogy nem éreztem Andrew és Aubrey között 10 év korkülönbséget. szerintem összeillettek.
Mikor először olvastam a könyveket, emlékszem, hogy sokszor sokkot kaptam, ugyanis minden könyv függővégű. Sok-sok titok, fordulat található a könyvben/könyvekben. És ezt nagyon szerettem, alig tudtam letenni a könyvet.
Tetszett, hogy váltakozó nézőpontban íródott a történet és hogy a múltat is megismerhetjük, amit Andrew mesél el. Miután megtudtam mi történt a múltban, még jobban beleszerettem Andrewba. Teljesen más pasi volt régen. az élet megváltoztatta, amit teljesen megértek.
Ez a könyv bekerült a kedvenc könyveim közé! És hamarosan magyarul is olvashatjuk. Érdeklődtem a kiadónál (KMK), azt a választ kaptam, hogy még pontos időpontot nem tudnak a megjelenésre mondani, de ebben az évben tervezik megjelentetni a könyvet. (vagy könyveket, mert még azt sem tudták megmondani, hogy a három részt külön adják e ki, vagy egybe.) Remélem, hogy az eredeti borítót/borítókat megtartják, mert nagyon tetszenek, szerintem illenek a történethez. Nagyon örülök ennek a hírnek, biztos vagyok benne, hogy sok Whitney G. rajongó lesz Magyarországon is a megjelenés után!

0 Megjegyzések