SCORING WILDER-Testcsel by R. S. Grey

Fülszöveg:
Az ​​olimpiai válogatóra készülő, tizenkilenc éves Kinsley Bryantnek úgy hiányzik Liam Wilder, mint púp a hátára, hiszen fontos lenne, hogy semmi ne vonja el a figyelmét a felkészülésről. Az Amerika kedvenc rosszfiújaként számon tartott Liam profi futballista, és minden megvan benne ahhoz, hogy a lányok szó nélkül ledobják magukról a textilt.
*Észbontóan jóképű – kipipálva.
*Olyan hátsó, amellyel képes összeroppantani egy parmezán sajtot (méghozzá a drágábbik fajtát) – kipipálva.
*Annyi magabiztosság, amennyivel képes lenne kiiktatni a Föld gravitációs vonzását – duplán kipipálva.
Ráadásul Kinsleynek szigorúan tilos Liamhez közelednie, aki maga a tiltott gyümölcs. Az edzője ezt világosan az értésére adta. („Próbáljatok csak meg közel kerülni Wilderhez a focipályán kívül, és olyan gyorsan repültök a csapatból, hogy időtök sem lesz megszámolni a tetoválásait!”) De Kinsley számára ettől csak még vonzóbbá válik a fiú. Sőt, mivel Kinsley már számba vette a látható helyeken lévő tetoválásokat, nem végez félmunkát, ha már belefogott. A saját szabályai szerint próbál közelebb kerülni Liamhez, aki elhatározza, hogy megismerteti a lánnyal a „csapatszellem” egy teljesen más értelmezését.
Véleményem:
Hát ez a könyv nekem nagyon-nagyon bejött! Egy jó kis romantikus vicces olvasmány. Nem szeretem a focit, még egy meccset sem néztem végig. De ez abszolút nem zavart. 
Egyből megszerettem Liamet! 💓 Tökéletes 'bookboyfriend'! Szerettem, hogy annyira magabiztos volt, és 'tiltott gyümölcs'. És ez a történetet még érdekesebbé tette. Nagyon szexi volt és szerettem a szex jeleneteket is. Nem volt túl sok az ágyban (mint a tipikus erotikus könyvekben szokott).
Kinsleyt is kedveltem. A könyv az ő nézőpontjában íródott. Szerettem a monológjait, sokat nevettem! Ő olyan valóságos szereplő volt.
Szerettem őket együtt. Nem csak a szex jeleneteket (egyébként forróak voltak), de a párbeszédeiket is.😄
Tetszett hogy Liam kiállt Kinsley mellett, és hogy mennyire türelmes volt vele.
A mellékszereplők is szimpatikusak voltak (Becca, Emily, Penn, Davis edző, a szülők...). Persze Tara-t utáltam, de Tara karakterét viszont nagyon jól megírta az írónő! 
Tetszett az is hogy nem volt túl sok dráma a könyvben.
Ez volt az első könyvem az írónőtől, de biztos nem az utolsó! Nagyon tetszett a stílusa!


My Review:
I loved this book so so much! It is a good romantic, funny story. I don't like football, I haven't watched a whole match yet. But this wasn't bothered me. 
I LOVED Liam! 💓He is a perfect bookboyfriend! I loved that he was so confident, and 'forbidden fruit'. And this made the story more exciting. He was hot , and I loved the 'sex' scenes too. He wasn't too much in the bed (like in typical erotic books). 
I liked Kinsley too. The book was written in her POV. I liked her monologues. I was laughing a lot! She was so real.
I loved them together. Not just the sex scenes (they were hot!), but their conversations too! 😄
I liked how Liam stood by Kinsley, and how patient he was with her. 
The other characters were likeable too (Becca, Emily, Penn, the parents, Davis ...). I hated Tara, but her character was so well-written.
I liked that there wasn't too much drama in the book. 
This was my first book from the author, but not the last. I loved her writing, her style. 

0 Megjegyzések