M. Leighton: DOWN TO YOU-Rajtad áll & UP TO ME-Rajtam áll

Sorozat: Rossz Fiúk #1
Fülszöveg:

Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára. 
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik. 
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.


Sorozat: Rossz Fiúk #2
Fülszöveg:
Olivia végre megtalálta az Igazit. Cash minden, amire-akire valaha is vágyott. Kiszámíthatatlan rosszfiú, de Olivia kedvéért felhagy zűrös életével, és hagyja magát megszelídíteni. Mert Olivia az a nő, aki elfogadja őt úgy, ahogy van. 
Ám a múlt árnyéka kísérteni kezd. Valami van Cash birtokában, amit sötét bűnözők akarnak megszerezni. Mindenáron. És ha Cash nem adja, hát elveszik tőle azt, ami a legdrágább kincse. 
Olivia mindig tudta, hogy ha beleszeret Cash-be, pórul járhat. De hogy ennyi veszélynek tenné ki magát, azt nem is sejtette. Most rá kell bíznia az életét a férfira… és Olivia az életét könnyebben bízza rá, mint a szívét.

Véleményem:
Ezt a két könyvet egyben, röviden értékelem. 
Az első részt már korábban megvettem, el is olvastam. Akkor 3* kapott tőlem. valahogy nem fogott meg. Őszintén szólva nem tudom miért. Azt sem tudom megmondani, hogy stílus nem tetszett, vagy az a tény, hogy történet túlságosan kiszámítható volt. A nagy titkot már kitaláltam igen hamar. 
Olívia unokatestvéréhez kerül, vele él együtt. Egyik este elmegy bulizni, ahol megismerkedik egy szexi pasival, ő Cash, aki mint kiderül a bár tulajdonosa, tipikus rosszfiú. Az ilyen típusú pasikkal Olívia mindig megjárta, ezért távol akarja magát tartani tőle. Másnap reggel pedig megismerkedik unokatesója barátjával Nash-el, aki típikus jófiú, ügyvéd, és Cash ikertestvére. 
Olívia mindkét pasihoz vonzódik, akarja mindkettőt. Ahogy telik az idő, kiderül, hogy Nash és Cash is akarja őt. ÉÉÉs a könyv felénél volt egy jelenet, amin csak röhögni tudtam! Olíviának volt egy éjszakai látogatója... de nem tudta, hogy melyik testvér volt az, akivel lefeküdt!!! Hát ez durva! Oké hogy ikrek, de az egyiknek van barátnője, a másik meg tipikus rosszfiú. Oké, hogy mindkettőhöz vonzódik, de azért csak megkérdeztem volna kivel fekszem le...
A könyv függővégű. Amikor először olvastam az értékelésemben azt írtam, egyszerolvasós könyv számomra, és annyira nem érdekel mi lesz a főszereplőkkel, hogy azonnal vegyem meg a következő részt. Aztán eltelt egy kis idő, valahogy a polcomra került a könyv. Eltelt még egy kis idő, és most valahogy elővettem. De őszintén szólva, már elfelejtettem miről szólt az első rész (a nagy fordulatot leszámítva, amit nem könnyű elfelejteni), ezért újraolvastam.
A második könyv egy fokkal jobban tetszett. Na ebben volt olyan fordulat, amire nem számítottam! ez plusz pont. Ami miatt jobb volt, hogy több akció volt benne.De mindennek ellenére a két könyv csak 3*-t kap tőlem.

0 Megjegyzések