Kim Holden: Bright Side

Sorozat: Bright Side #1
Fülszöveg:
Titkok. Mindenkinek van egy. 
Némelyik nagyobb, mint a másik. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.
Kate Sedgwick élete minden, csak nem átlagos. Megrázó veszteségeken és tragédiákon ment keresztül, mégis sikerült megőriznie az optimizmusát, és továbbra is mindenben a szépet keresi (elvégre megvan az oka, miért szólítja Bright Side-nak a legjobb barátja, Gus). Kate erős akaratú, vicces, okos és rendkívül tehetséges zenész. Aki soha nem hitt a szerelemben. Ezért, amikor elhagyja San Diegót, hogy egy kisvárosi főiskolán folytassa tanulmányait Minnesotában, egyáltalán nem számít arra, hogy beleszeret Keller Banksbe. Mindkettejükben fellángolnak az érzelmek.
Mindketten harcolnak ellene. 
Mindketten titkolnak valamit. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.
Véleményem:
Őszintén szólva a könyv feléig nem gondoltam volna, hogy 5* értékelést írok majd. Elég lassan indult el a történet és egy picit sok szál kapcsolódott össze. A kapocs Kate volt. 
"Nem azt mondom, hogy ne keresd az álmaidat és a céljaidat. Csak ne mondj le a jelenről az ismeretlen jövő miatt. Sokan elmennek a boldogság mellett, nem figyelnek rá, halogatják, mert olyan időre várnak, ami talán el sem jön. Ne fecséreld el az idődet, mert akkor lehet, hogy lemaradsz egy fantasztikus pillanatról egy olyan holnap miatt, amire nincs garancia."
Kate egy nagyon szimpatikus karakter. Mindig vidám, pozitív, optimista és mindenkit megmosolyogtat. Többször utal a szomorú múltjára, és sejthető, hogy  valami vele is fog történni. Mindennek ellenére éli az életét, és boldog. 
"Köszönöm, hogy annyi szeretetre méltó emberrel áldottál meg."~Kate
Gyerekkora óta legjobb barátja Gus. Egymás mellett nőttek fel és egymás másik felei voltak. Mindenben egy hullámhosszon voltak. Alig vártam hogy összejöjjenek, mert nagyon nagyon szerethető karaktert hozott létre az írónő Gus személyében. Persze izmos, szexi, zenész. A csajok bomlanak utána. Mert a kezdetektől beleszerettem!
"Nem tudod milyen az igazi pokol, amíg végig nem nézed, hogy valaki keresztül megy azon..."~Gus
De aztán Kate elköltözik, hogy egyetemre járhasson, Gus pedig zeneszerződést kapott, és az együttesével turnéra indult. Kate megismerkedik Kellerrel, aki szintén nagyon szimpi. Van valami titka, és miután ez kiderült még jobban imádtam. Kate akarata ellenére beleszeret, és ez az érzés kölcsönös. 
"Nem arról van szó, hogy nem hiányzik... Csak megtanultam, hogy az élőknek is szükségük van arra, hogy szeressék őket. És attól ha beleszeretek valaki másba, még nem szűnik meg az iránta érzett szeretetem"~Keller
Igazán szimpatikus karaktereket teremtett az írónő. Nemcsak Gus, Kate Keller szimpatikus, hanem valamennyi szereplő.
A könyv második felétől kezdett számomra érdekesebb lenni,beindult a történet. Igazából sejtettem, hogy Katenek mi a baja és hogy mi Keller nagy titka.
"Épp amikor azt hiszed, hogy ismersz valakit, megváltozik. Vagy te változol meg. Vagy talán mindkettő. És ez megváltoztat mindent."~Keller
A könyv utolsó negyedét pedig végigsírtam. Nagyon szép történetet írt Kim Holden. Tetszett a stílusa is. Most nem igazán tudom mit tegyek. A könyv standalone-ként is olvasható, de van egy másik rész, minek a címe Gus. Ez még nem jelent meg Magyarországon, őszre ígérték... Nem tudom hogy várjak, vagy vegyem-e meg angolul. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Gus-szal. Nagyon megkedveltem. Mindig Kate mellett állt, mindenben támogatta. Kíváncsi vagyok hogy alakul az élete. Jaj, mit tegyek???
(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy egy dolog nagyon idegesített miközben ezt a könyvet olvastam. Nem tudom az eredeti szövegben hogy van megfogalmazva, de ez a sok 'haver' már az agyamra ment. :D )


0 Megjegyzések