Lauren Rowe:The Redemption

Series: The Club 3
Blurb:
In the final, heart-racing installment of The Club Trilogy, Jonas Faraday continues his quest to overcome his demons. Is he fated for a lifetime of heartbreak and tragedy—or will he finally find his redemption?
“There’s never been a love like ours and there never will be again. We’re the greatest love story ever told. Our love is so pure and true, we’re the amazement of the gods.” –Jonas Faraday, in The Redemption.



Véleményem:
Ez a sorozat nem lopta be magát a szívembe. Lehet az előző részekre adott 3,5* sok volt. 
De ez a rész végre tartalmazta mindazt, amit már az előző részektől vártam: a Club leszámolását. Egy kis akció, ami jót tett a történetnek. A rosszfiúk/lányok elleni szervezkedés, a 'harc' érdekes volt. Ez tetszett! De nekem Jonas karaktere már sok volt. Túl 'nyálas' lett. Mikor elkezdtem a sorozatot, nem ilyen pasira számítottam. Sarah karaktere viszont elég erős, okos, szokatlan dolog hasonló jellegű könyveknél. A szereplők között folyamatosan izzik a levegő, és egy csomó új pozitúrát kipróbálnak, mert ugye Jonas egy csomó könyvet olvasott, tanulmányozott a szexről, a női testről, orgazmusról, és elég szakszerűen bemutatja, amit tanult :D Sok új pozitúráról lehet tanulni ;)
A sorozat egészére egy erős 3 csillagot adok. Ez a rész volt a legjobb a három könyv közül, az akciós jelenetek miatt. (és ezennel visszalépek és az első két rész csillagozását átírom 3*ra, ez a rész érdemli meg a 3.5*-ot)
Egyébként látom, hogy még van egy kiegészítő novellája ennek a sorozatnak, illetve három könyv szól Josh életéről, de most nagyon elég volt ebből a csapatból!
Értékelés: 

3 Megjegyzések

  1. csak annyit h... sarah nem halt meg ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még van egy kiegészítő novellája ennek a sorozatnak, ami erről a párosról szól... (Bár azt már nem olvastam el) Gondolom ezzel megválaszoltam a kérdésed :)

      Törlés
    2. phú köszönöm:)) <3

      Törlés