J. Lynn: Wait For You-Várok Rád

Sorozat: Várok Rád 1
Fülszöveg:
A 19 éves Avery Morgansten, annak a bizonyos 5 évvel korábbi rettenetes, egész életét megváltoztató Halloween bulinak az emlékei elől menekülve, beiratkozik az otthonától több ezer kilométerre levő főiskolára. Amire azonban soha nem számíthatott volna, hogy éppen az a fiú kezd érdeklődni iránta, aki egyetlen pillanat alatt összetörheti Avery, gondosan felépített jövőjét. 
Vannak dolgok, amiket meg kell élni… 
Cameron Hamilton 190 centi magas, szikrázóan kék szemű, szívdöglesztő srác, akinek csodálatos képessége van arra, hogy elérje, Avery megint olyasmikre vágyjon, amikről úgy gondolta, hogy régen kiölték belőle. Nagyon nem jó ötlet összejönni vele. Ugyanakkor lehetetlen semmibe venni a feszültséget, amely kettejük között támad, és amely felszínre hozza Avery lényének, addig nem tapasztalt oldalait. 
Vannak dolgok, amiket nem fojthatunk magunkba… 
Amikor azonban Avery váratlanul fenyegető e-maileket és telefonhívásokat kezd kapni, már kénytelen szembenézni a múltjával, amit szeretett volna rejtve tartani. Van ugyanis valaki, aki nem engedi, hogy elfelejtse azt a bizonyos éjszakát, amikor minden megváltozott. Vajon sikerül végül feldolgoznia magában, hogy felszínre kerül ez a rettenetes igazság? És Cam mellette áll majd, hogy támogassa? 
És vannak dolgok, amikért megéri harcolni…

Véleményem:
Ez az egyik kedvenc New Adult könyvem, pedig olvastam már egy párat. Ezt a könyvet már azt hiszem harmadjára olvasom, először angolul szereztem meg (ekkor azt hiszem az első három részét el is olvastam), aztán megvettem magyarul az első könyvet és most, hogy megvettem a második részét elolvastam harmadjára is, mert fel akartam eleveníteni. :)
Nagyon tetszettek a karakterek. Mindenki szerethető volt, senkivel kapcsolatban nem voltak negatív érzéseim. Cam egyszerűen álompasi. Szerintem minden csaj ilyen pasiról álmodik. Helyes, szexi, jó a teste, humoros, romantikus, egy csaj se panaszkodott rá, még azok se akik csak egy-egy éjszakára bújtak össze vele. Nem egy tipikus 'rossz' pasi bőrébe bújt jó pasi, hanem valóban tisztelettudó, rendes mindenkihez. Ami nagyon nagyon tetszett a karakterében, az, hogy már kezdettől fogva oda volt Avery-ért, de várt. Nagyon türelmes volt, pedig a pasik az ő korában... Szóval ez nagyon szimpi volt. Ami nagyon tetszett még, az a humora. Imádtam a beszólásait! Jó párost alkottak Averyvel. Látszólag tökéletes a pasi, de van olyan dolog a múltjában, amire ő se büszke. Bevallja, hogy mit miért csinált, és elismeri, hogy rosszat cselekedett. Így még emberibb. Avery valami szörnyűségen ment keresztül 14 évesen, ami teljesen megváltoztatta életét, pasikhoz való viszonyulását. Egy kicsit sablon sztori ebből a szempontból.Majd jön egy nagyon-nagyon megértő srác, aki teljesen megváltoztatja a helyzetet, és újra élni kezd, messze gyerekkora helyszínétől. Új élet, egyetem, új barátok, egy megértő szexi pasi, tiszta lappal indul, de a múltat nem tudja maga mögött hagyni. Jó karaktert alkotott az írónő, nem nyavalygott feleslegesen, valós problémái voltak, és örültem, hogy a sarkára állt.  Szimpatikusak  a mellékszereplők is Brit, Jacob, Ollie :) is, itt még Jase-ről nem tudunk meg sokat, de neki külön könyve lesz. Ja ki ne hagyjam a felsorolásból Cam házikedvencét: Raffaellot! :) ki szeretei az NA könyveket, azoknak mindenképpen ajánlom! Tessék elolvasni! :)
Értékelés:


(…) amíg süt a nap, semmi nem lehet annyira szörnyű.

0 Megjegyzések