Katy Evans: Real

Sorozat: REAL 1
Fülszöveg:
A fallen boxer. 
A woman with a broken dream. 

A competition…
He even makes me forget my name. One night was all it took, and I forgot everything and anything except the sexy fighter in the ring who sets my mind ablaze and my body on fire with wanting…
Remington Tate is the strongest, most confusing man I’ve ever met in my life.
He’s the star of the dangerous underground fighting circuit, and I’m drawn to him as I’ve never been drawn to anything in my life. I forget who I am, what I want, with just one look from him. When he’s near, I need to remind myself that I am strong–but he is stronger. And now it’s my job to keep his body working like a perfect machine, his taut muscles primed and ready to break the bones of his next opponents . . .
But the one he’s most threatening to, now, is me.
I want him. I want him without fear. Without reservations.
If only I knew for sure what it is that he wants from me?

Review:
Real series is one of my favourite series. I loved this book, and I was sad, when I read it in hungarian translation. I didn't like it in Hungarian. So I reread it in English, and then I couldn't stop, I bought all books in the series, in English paperback. I read this book 3 times!!! I think I fell in love with the story! :)
About the book: I love the story, it's unique, I haven't read a story like this. I haven't read about fighters, BUT Remy... OMG!!  I love this man!!! I love his character, love how he communicate with songs. While I was reading the book, I was listening to the songs. It was amazing. Remy is amazing. He is an alpha male, hot, sexy, and on the other hand he is vulnerable. His character is so complex, and it was interesting. He was so patient with Brooke, there wasn't sex in the first half of the book, and I loved it. Remy became one of my favourite bookboyfriends!
Brooke wasn't my favourite character first, but she and Remy became a perfect couple.
But I have to tell you, that I love this book because of Remy, not because of Brooke ;)

Véleményem: 
Még 2014 elején olvastam először a könyvet angolul. Hogyan találtam rá, már nem tudom. Valószínűleg valamelyik angol nyelvű blogon olvastam róla, és megvettem. Szerencsére akkor már az első 3 rész megjelent, így egyben el tudtam olvasni a sorozatot.
Mikor megjelent magyarul, egyből mentem a könyvesboltba, mert nagyon tetszett a történet, és kedvenc könyveimet - annak ellenére, hogy már megvettem e-bookban - meg szoktam venni könyv formátumban is. Szóval megvettem magyarul, és el kell mondanom nagyot csalódtam! Csökkentette az olvasási élményt a fordítás, több szempontból is, először is: szájam???, már a hajamat téptem mikor századszorra olvastam. Másodszor: megszoktam a hasonló jellegű könyvektől, hogy sok benne a vulgáris szó, de itt szerintem a fordítás még vulgárisabbá tette, ha lehet ilyet mondani, több helyen a baszd meg kifejezést alkalmazza, főleg mikor elméletileg a szerelméhez beszél,pl: „Úgy, hogy bipoláris vagyok, baszd meg!” eredetileg: „Because, I'm fucking bipolar”, miután már sok angol könyvet olvastam, úgy érzem, hogy ha ezt akarta volna írni az írónő, akkor simán annyit írt volna, hogy Fuck you, I'm bipolar! De lehet ez csak az én hülyeségem, csak azért zavart mert nem egyszer előfordult. 
Amin viszont röhögtem: hogy lett a „Get up, you sexy piece of man ass”-ből, „Talpra, te szexi seggű pasihusi” :D 
Az egyik legaranyosabb rész amikor Brook lejátsza Remynek Avril Lavigne számát, ezt a részt érdemes elolvasni angolul, mert a fordító egy kicsit leegyszerűsítette. 

Lehet ezek nem zavartak volna annyira, ha nem olvasom korábban angolul, kivéve a „szájam” szó, ez nagyon durva!!!

Ennyit  a magyar fordításról, szóval a véleményem a könyvről:
Bevallom őszintén a könyv elején nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog a történet. Remy nem igazán az 'esetem', nem az ilyen típusú pasik a kedvencek a könyvekben amiket olvasok. Lehet sokaknak már elege van az öltönyös jó pasikból, de nekem valahogy ők jobban bejönnek. :) Ettől függetlenül lehetnek izmosak... :D
De Remy egy állat, ösztönlény... Lehet én inkább megijedtem volna tőle, minthogy elájuljak a szerelemtől vagy a vágytól. :D Szóval adott egy tök szupi pasi, aki tiszta izom (az írónő többször kiemeli hogy nyolc kockából áll a hasa :D ), minden nő őt akarja, és minden nőt megkap. De meglátja Brooke-ot egy meccsén és őt akarja, ezért munkát ajánl neki, hogy legyen a személyi masszőre, amit persze a csaj elfogad. Remy-nek vagy egy nagy titka, ami miatt tart attól, hogy kapcsolatot kezdeményezzen Brooke-al. Nem akar egy egyéjszakás kaland lenni számára, azt akarja, hogy megismerje, megtudja a titkát, problémáit, és úgy akarja, hogy az övé legyen. Remy bipoláris,  néha előjönnek nála 'epizódok', ekkor fennt van a csúcson és pörög, aztán mély depresszióba esik. Még a szeme színe is változik, azt nem tudom hogyan, hogy van e ilyen, de mindenesetre engem nem zavart a könyvben. Van amikor egy-egy epizódra nem emlékszik, nem tudja mit tett alatta. Depressziós időszakában élni sincs kedve, ki sem akar kelni az ágyból. Nem lehet tudni, hogy Brooke jót tesz e neki, vagy sem, mert legtöbbször ő váltja ki ezeket az epizódokat, de ugyanakkor ő nyugtatja le, az ő érintése nyugatólag hat Remy-re. Megkedveltem Remyt, főleg miután megismertem a múltját, gyerekkorát, min kellett átmennie, hogy viselkedtek vele a szülei és mit ért el egyedül. 
Ami nagyon tetszett, hogy nem esett egyből Brooknak, a könyv első felében nem is volt szex. Igazság szerint ez egy kicsit idegesített mikor olvastam, már alig vártam, hogy megtörténjen a dolog, én is frusztrált lettem! :D De megérte várni, volt oka Remynek, hogy így döntött, és emiatt még inkább megszerettem! Mondjuk az állóképessége nem semmi.... Nem tudom van e ilyen :)

Brooke, na ő egy kicsit idegesített., nem, valamikor nagyon idegesített. Szerintem nem kellett volna ennyire csorgatnia a nyálát, egy kicsit sok volt... Minden második gondolata az volt, hogy szexelni akar Remyvel, és szinte mindentől nedves lett a bugyija. Amit a NewYorki meccs után tett, nem értem meg, mérges voltam rá. De ettől lett érdekesebb a könyv vége. Szóval ő nem lett kedvenc karakter. 

A fordítástól függetlenül a könyv azért lett kedvenc, mert nagyon tetszett ahogy Remy kommunikál a dalokkal! Imádtam! Érdemes akkor meghallgatni a dalokat, amikor olvassuk a könyvet! A stílusa könnyed, olvastatja magát, nincsenek benne túl bonyolult, összetett mondatok. :)

Amiért, még tetszett, az az hogy ez nem egy sablonsztori (na jó mondjuk lehet párhuzamot vonni Travis Madox-szal….). 

Nekem újraolvasós kategória! (Persze szigorúan angolul, bár tekintettel arra, hogy az Ulpius csődbe ment, nem tudom kiadják e többi részt magyarul, ha igen, remélem jobb lesz a fordítás!)
Értékelés:
Idézet: 
“Why’d you want to have sex with me? To have a f*cking adventure? What was I supposed to be? Your one-night-f*cking stand? I’m every woman’s adventure, damn you, and I don’t want to be yours. I want to be your f*cking REAL. You get that? If I f*ck you, I want you to belong to me. To be mine. I want you to give yourself to me—not Riptide!”
"Brooke, that guy is in love with you. Even I felt butterflies for you, and they were so big they were like bats in my tummy."
"You’ll leave me the second it gets too steep, and you’ll leave me with nothing – when I want you like I’ve never wanted anything in life. You’re all I think about, dream about. I get high and low and it’s not about you now, it’s not even about me anymore. I can’t sleep, can’t think, can’t concentrate worth shit anymore and it’s all because I want to be the fucking ‘one’ for you."
“I want your hands on my head.” I nod and edge back to make room for him. “Does it calm your racing thoughts?” 
He shakes his head, then takes my hand and spreads it open over his wide chest, his voice textured as he traps my gaze with his. “It calms me here.”  
“I'm so fucking in love with you I don't even know what to do with myself anymore.”
“I’m yours now … Even if I screw this up, I’ll still be your screw-up.”

 LEJÁTSZÁSI LISTA

Könyv trailer:


0 Megjegyzések